Lees reviews van supplementen en vergelijk prijzen op:






woensdag 7 november 2012

Dexaprine bijwerkingen

Dexaprine is een afslankpil van het merk Iforce Nutrition. Een tijdje is dexaprine uit de handel gehaald omdat er een verboden stofje in zat. Nu is Dexaprine weer overal te koop. Lees in dit bericht alle bijwerkingen die je kunt krijgen van het gebruik van dexaprine of lees de dexaprine review.

Dexaprine bijwerkingen
Als aller eerst moet je weten dat de bijwerkingen sterk per persoon verschillen, sommige mensen kunnen er extra gevoelig voor zijn, andere mensen kan het weer weinig invloed op hebben. De dexaprine bijwerkingen kunnen natuurlijk ook liggen aan de dosering. Bij een te hoge dosering zul je eerder last krijgen van bijwerkingen.

Hoofdpijn door dexaprine. Sommige mensen krijgen hoofdpijn door het gebruik van Dexaprine, deze hoofdpijn kan een tijdje aanhouden sommige hebben er alleen last van vlak bij de inname.

dexaprine bijwerkingen
Niet kunnen slapen door Dexaprine, deze fatburner geeft jou veel energie, soms zoveel energie dat je er niet door kunt slapen je voelt je wel moe maar je valt maar niet in slaap. Waarschijnlijk heb jij een te hoge dosering genomen of de pil is nog niet uitgewerkt, neem hem daarom altijd vroeg in de morgen zodat je niet wakker hoeft te liggen.

Deze twee dexaprine bijwerkingen zijn de meest voorkomende bijwerkingen, heb jij nog een andere bijwerking laat dan even een reactie achter.

Hoe kan je deze bijwerkingen voorkomen?
Het belangrijkste is dat je de juiste dosering gebruikt, begin met een halve pil. Is dit te sterk begin dan met een kwart pilletje. Bouw het langzaam uit naar 1 pil per dag. Gebruik nooit meer dan een pil per dag hierdoor kunnen de bijwerkingen alleen maar erger worden.

In principe hebben de meeste mensen geen last van de bijwerkingen, en kan de fatburner  gebruikt worden het helpt jou jou doelen te bereiken.

8 opmerkingen:

  1. Is dit schadelijk om in te nemen als vrouw ? (Aanwezigheid van bv.: testoboosters?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit product kan gewoon als vrouw genomen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik tril heel erg als ik de pil heb ingenomen en heb een HF rond de 110 is dat normaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook een trillend gevoel tot 2 uur na ik de pil heb ingenomen , en dat had mijn schoonzus ook , niet echt storend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeft u ook last gehad van hartkloppingen (versnelde hartslag?) Dit gebeurde mij na in name van een halve pil, vraag me nu af of dat het kwaad kan.
      Zit nog niet op de sportschool en vraag me dan ook af of het kwaad kan als ik ze zonder sporten slik.

      Groetjes liesbeth

      Verwijderen
  5. Hallo.

    Heb vandaag voor het eerst ewn halve pil genomen.
    Indd dat inwendige trillerige gevoel maar kreeg ook last van een versnelde hartslag!
    Kan dit kwaad??

    Iemand hier ervaring mee?

    Groetjes liesbeth 28jr

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Liesbeth,

    Hield de versnelde hartslag lang aan? Zo ja dan zou ik je aanraden om te beginnen met een kwart pil.
    Zonder sporten kan dexaprine best genomen worden, het resultaat komt alleen veel sneller als je er wel bij sport.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb na iname van een hele pil een trillend gevoel, hartkloppingen en totaal geen extra energie en nog gewoon honger... na iname halve pil totaal geen effect....

    BeantwoordenVerwijderen