Lees reviews van supplementen en vergelijk prijzen op:






dinsdag 23 oktober 2012

Dexaprine ervaring

Dexaprine ervaring
Dexaprine ervaring
Dexaprine de fatburner van Iforce nutrition is een afslank pil die de vet verbranding met maar liefst 160% stimuleert.

In dit artikel ga ik mijn Dexaprine ervaring met jullie delen. De webshops die dexaprine aanbieden beloven grootse verhalen, maar wat is mijn dexaprine ervaring? Komt het overeen met wat de webshops beloven?

Bij het innemen van Dexaprine moet je echt een week met een halve pil beginnen, begin je direct met een hele pil dan zul je niet weten wat je overkomt, je krijgt zoveel energie dat het wel op een drugs lijkt. Het kan zelfs zo erg zijn dat je hoofdpijn krijgt of een misselijk gevoel. Ook kan je s avonds moeite krijgen om in slaap te komen dankzij de dexaprine.

Als je je wel aan de juiste dosering houd zul je een lekkere energie rush ervaren, het grote voordeel aan dexaprine is dat je geen crash krijgt. Dit betekend dat de energie die je krijgt er niet in een keer mee op houd waardoor je daarna extreem moe bent, je blijf gewoon de hele dag door energie hebben.

Ik merkte dat ik dankzij de dexaprine veel vet verloor en mijn spiermassa gewoon kon behouden, je sport automatisch ook langer door omdat je zoveel energie krijgt. Voor de prijs van dit product is het ook een echte aanrader en kan ik hem gewoon niet laten liggen. Wel is het een nadeel dat je na een a twee maand gebruik gewent raakt aan de energie en het effect dus steeds minder wordt, hiervoor moet je gewoon een periode van rust pakken om dit tegen te gaan. Na een tijdje geen gebruik zul je weer even veel  energie ervaren.

Nogmaals dit is mijn dexaprine ervaring het kan bij ieder persoon verschillen, maar als ik in mijn omgeving rond vraag denken hun er het zelfde over, ook in de sportschool hoor ik alleen maar positieve verhalen over deze fatburner.

1 opmerking:

  1. voor dat het uit de schappen werd gehaald ging het goed. toen de nieuwe dexaprine weer op de markt kwam kreeg ik na inname van een hele pil (wat ik overigens gewoon deed dagelijks) ernstige hartkloppingen en tril handen. heel eng, zelfs al na een halve pil. erg jammer

    BeantwoordenVerwijderen